فروش ویژه تابستان انواع توری پنجره دوجداره

فروش ویژه تابستان انواع توری پنجره دوجداره, فروش توری,فروش پنجره دوجداره, فروش توری درب پنجره خانه و اداره

فروش ویژه تابستان انواع توری پنجره دوجداره

بهرام پروهان

فروش ویژه تابستان انواع توری پنجره دوجداره اعم از توری پلیسه، توری آهنربایی، توری رولینگ، توری ثابت و توری لولایی با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت در این شرکت انجام می گیرد. جنس توری هایی که بر روی درب و پنجره دوجداره نصب می شوند از یو پی وی سی است و چهارچوب نیز از آلومینیوم ساخته می شود .
فروش ویژه تابستان انواع توری پنجره دوجداره در انواع رنگ با اندازه گیری رایگان با ساخت و تحویل 3روزه و نصب طی 1روزبصورت رایگان انجام میگردد.توری ضد حشرات قابل نصب بر روی درب و پنجره های یو پی وی سی دارای قابلیت های منحصر به فردی نسبت به انواع مشابه می باشد. یکی ازمهم ترین عوامل اثرگذار بر کیفیت و مقاومت توری های درب و پنجره، به استفاده تولیدکنندگان از نوع مواد اولیه اعم از یراق آلات، پروفیل ها و توری ها برمی گردد که به همین دلیل در این شرکت همواره استفاده از با کیفیت ترین و مرغوب ترین مواد اولیه و دیگر ملزومات به کار رفته در ساخت درب و پنجره دوجداره یک اولویت و راهبردی همیشگی بوده و افزون بر این ها تلاش و نظارت دقیقی بر فرایند تولید و نصب توری ها صورت می گیرد تا کمترین خطا رخ ندهد و اطمینان مشتریان به این شرکت نشان از کیفیت محصولات و خدمات دارد. جنس توریهای استفاده شده از UV-Fiberglass بوده و دارای یک سال گارانتی می باشند.
توری های ثابت قابلیت بازشدن نداشته و تنها در هنگام شستشو قابل جدا شدن از فریم می باشند.
توری های لولایی مانند یک پنجره بازشو معمولی بوسیله لولا قابلیت بازشدن را دارند.
توری های رولینگ دارای فریم ثابت بوده ولی توری آنها متحرک بوده و بر حسب نوع توری به صورت کرکره ای قابلیت جمع شدن را دارد . توری های رولینگ دارای سه نوع می باشند. توری های رولینگ در انواع و اشکال مختلف ساخته می شوند که بدنه آن ها از جنس آلومینیوم می باشد از ویژگی های توری های پشه بند می توان سبکی و کم حجم بودن آن ها اشاره کرد هم چنین قابلیت باز و بسته شدن در جهات مختلف نیز از خصوصیات توری های ساخته شده در این شرکت می توان نام برد.

توری پنجره و درب


توری پلیسه بهترین و مناسب ترین توری برای تمامی پنجره ها، درب ها، تراس ها و محیط های بزرگ می باشد. که قابلیت نصب از چپ به راست و همچنین از راست به چپ را داراست. این توری در هنگام بسته شدن مانند آکاردئون جمع می شود. امکان خرابی این نوع از توری ها بسیار کم است و به آسانی پاره و خراب نخواهد شد و برای فضاهایی مانند تراس و بالکن ها بسیار مناسب است. از توری های پلیسه عمودی بیشتر برای پنجره هایی با ارتفاع کم استفاده می شود. و از نوع افقی آن برای پنجره هایی با ارتفاع زیاد استفاده می شود.
مراقبت و فروش ویژه تابستان انواع توری پنجره دوجداره : مراقبت از توري پنجره دوجداره upvc هنگام رنگ آميزي و بنايي ساختمان، توري را با پوششي ضخيم کاملا بپوشانيد يا توسط متخصصان،توري را باز کرده و دوباره نصب کنيد. زماني که از توري استفاده نمي کنيد توري را ببنديد. اگر توري به راحتي جا به جا نمي شود اول توري را تميز کرده و دسپس با اسپري، ريل بالا و پايين را روغن کاري کنيد. از وارد کردن ضربه به قاب و توري جلوگيري کنيد.
از دیگر خدمات شرکت:
تعویض پنجره های قدیمی آهنی ، آلومینیومی و چوبی با پنجره های دوجداره upvc بدون تخریب و نصب یک روزه . تعمیر ، سرویس و رگلاژ جهت بهتر باز و بسته شدن درب و پنجره و کیپ شدن بهتر و در نتیجه باعث جلوگیری از ورود صداهای مزاحم به داخل منزل یا محل کار میشود. درزگیری و آب بندی جهت جلوگیری از نفوذ گردو خاک و آب.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: